سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استروئید ها

 

برترین دانش لا اله إلاّ اللّه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?علی عدالت

جمعه 87/5/18  ساعت 12:43 عصر

- آنادرول

این ترکیب قویترین و درعین حال موثرترین ترکیب خوراکی است.با بهره گرفتن ازاین دارو افزایش وزنی معادل 5الی 5/7کیلو در 14 روز دوراز ذهن نیستبر خلاف اکثر استروئیدها که به صورت محلولهای قابل تزریق عرضه می شونداین دارو  به صورت قرص

و در فرمهای خوراکی تهیه وعرضه می شود.اکثر بدنسازان و وزنه برداران قدرتی به دلیل ترس از عوارض و خواص بسیار قدرتمند آندروژنیک این دارو، تمایل چندانی به استفاده از آن نشان نمی دهند.این دارو همچنین باعث افزایش چسبندگی گلبولهای قرمز خون به یکدیگر شده و عارضه فشار خون بالا را در فرد موجب می شود. آنادرول با وجود اینکه اثرات در خور توجهی بر افزایش حجم و قدرت عضلانی از خود دارد اما به دلیل عوارض جانبی فراوان، مصرف آن در طولانی مدت توصیه نمی شود.

 


نظر شما( )
?علی عدالت

جمعه 87/5/18  ساعت 12:19 عصر

سوستانون 250 (محلول قابل تزریق روغنی)

 

این دارو که اصل آن مکزیکی است در بسته های 250 میلی گرمی و به صورت آمپول های تزریقی عرضه می شود.ورزشکاران از این دارو برای افزایش قدرت و حجم عضلانی بهره می گیرند اما گفته می شود که کارایی آن به پای استروئیدهای ساخت آمریکا نمی رسد. این دارو را می توان جزو استروئید های طولانی اثر  به حساب آورد. نا گفته نماند که تزریق این دارو معمولا با درد زیادی همراه است.این دارو به دلیل نیمه عمر پایینی که دارد برای تزریق در دوره مسابقات و مخصوصا مسابقات وزنه برداری قدرتی ایده آل به نظر می رسد.

این دارو از ترکیب 4 گروه تستسترون است .برای رسیدن به نتایج بهتر مصرف این دارو به همراه دکا دورابولین .دیانابول یا آنادرول توصیه می شود .

سوستانون معمولا بصورت هر هفته یا 10 روز یک بار تزریق می شود

 


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

DHEA
افدرین
پارابولان
پروویرون
دیانابول
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

40251

بازدید امروز

0

بازدید دیروز

5

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

استروئید ها

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

تابستان 1387

اشتراک